Tuesday, December 20, 2011

Christmas cards and handmade presents from my students

私の学生からのクリスマスカードおよび手製のプレゼント

(It is written in both English and Japanese. 英語と日本語の両方に書かれています。私の日本語の翻訳であらゆる間違ったために私をお許しください...外国人から, Ruth)

My student gave me the following christmas card.   She made a drawing on the card.   Love it!  I am so delighted when I received it!    ^^  

私の学生は私に次のchristmasカードをくれました。 彼女は、カード上の図面を作りました。  私はそれを愛しています!   私はそのように嬉しい!   ^^


Below are the handmade presents and Christmas cards that I received from the students I taught last year.   Love them, too!  There's a story about that little handmade pink paper star.  It was made by that naughty student who has ADHD disease.   After he made it, he put it into my handbag without saying a word and left.  Perhaps that's his way to say "thank you or love you".   I don't know but I treasure it even he made me angry all the times.  

That paper cutting in yellow colour is from Yuki.  Her English no matter written or spoken is good.

That little Christmas card with a deer is from Tommy.   He is a clever and smart boy with good English!   He always makes me smile!   Love this kid!  ^^

下記の手作りプレゼントと私は去年教えた生徒から受け取ったクリスマスカードです。 私はそれらを余りに愛する。 その小さな手製のピンクの紙星の話があります。 それは、ADHD疾病を持っているその腕白な学生によって作られました。 彼はそれを作った後、彼は単語と左も言わずに私のハンドバッグに入れて。おそらくこれは、"thank you or love you"と言う彼の方法です。 私は知らないが、私はそれを大切に。

鹿を備えたその小さなクリスマスカードはTommy からです。  彼はよい英語との利口で賢い少年です!   彼は常に私を微笑ませます!   私はこの子供を愛しています!    ^^
    

< For any comment, please contact me by this email address: happy.ruth.f@gmail.com>

No comments:

Post a Comment