Friday, December 9, 2011

My Students

私の学生

(It is written in both English and Japanese. 英語と日本語の両方に書かれています。私の日本語の翻訳であらゆる間違ったために私をお許しください...外国人から, Ruth)

This semester will end soon.   I get used to teaching in the current school.   It's totally a brand new try to me!   My current students are at the age of around 11 years old.   They are much older than last year ones.   However, their academic results are really not too good, especially English.  Last year my students who are at the age of 9 years old have good English and Mathematics standard as compared to them.  @@

I am really disappointed by their learning attitude and English standard.   How come they don't know some general vocabulary and Grammer, especially tenses!  They are supposed to learn it when they were at P.3 or P.4.  I used different ways to induce them studying hard so as to improve and try to meet the "basic standard".

Still failure! @@

Most of them do not have the intention to improve.  They don't mind to have "a fail grade" in their students' reports!  They just want you to teach them how to fill in the blanks of their homeworks.     

I am furious and disappointed for their learning attitude.   Only Joe and Ada are different!  They are smart, clever and willing to try and upgrade their standard. 

今学期はまもなく終了するでしょう。  私は、この学校での教えることに慣れます。 私の在校生は11歳ごろのときにいます。  それらは最後の年1よりはるかに古い。 しかしながら、それらの学術的な結果、あまりよくない(特に英語)。  私の昨年の学生(彼らは9歳のときにいる)には、よい英語および数学標準がいます。

私は、実際にそれらの学習態度および英語の標準によって失望します。 それらはあるベーシックイングリッシュ語いおよび時制の上に一般知識を持っていません!  それらは、それらがP.3またはP.4にあった時それを学習することになっています。  私は、彼らを勉強するように促進します。
「基礎的な基準」を満たすために改善すること。

まだ失敗!  @@

それらのうちのほとんどには改善するべき意図がありません。 それらは、「Fail grade」と学生の報告書の中で注意しません。  彼らは割り当ての答えをただ知りたい。

それらの学習態度は私を怒らせて失望させられました。 Ada and Joe are different. 彼らは賢い、スマートで、熱心に勉強.。

<あらゆるコメントには、このEメールアドレスで私に連絡してください: happy.ruth.f@gmail.com>
< For any comment, please contact me by this email address: happy.ruth.f@gmail.com>

No comments:

Post a Comment