Wednesday, March 23, 2011

Fukuyama Masaharu ~ The Best Bang (Asia Edition) album promotion

(It is written in both English and Japanese.  英語と日本語の両方に書かれています。私の日本語の翻訳であらゆる間違ったために私をお許しください...外国人から, Ruth)

A huge signboard advertises and promotes Fukuyama Masaharu's album ~ "The Best Bang".   This huge signboard with recent Fukuyama Masaharu photo is displayed in one of the busy district in my home town.   Its appearance delights me after reading news about Japan earthquake, tsunami and radiation leakage.  

I sincerely hope that I can go to Japan to watch Fukuyama Masaharu's concert in the near future.   I want to see an energetic, happy, healthy Fukuyama Masaharu in his shows.

Also, I hope he will come to my home town holding concert here.  Hence, more people can know this talent and versatile singer-songwriter.

Of course, I will buy this album to support him!

香港巨大な看板は福山雅治アルバムの広告を出します。    私の故郷の忙しい地区に最近の福山雅治写真があるこの看板を表示します。  日本地震、津波、および放射能漏れに関するニュースを読んだ後に、外観は、私を喜ばせます。

近い将来、私が福山雅治コンサートを見に日本に行くことができることを願います。

また、彼が香港でコンサートを開催することを願っています。  したがって、より多くの人々がこの才能と多能なシンガーソングライターを知っています。

もちろん、私は彼を支持するためにこのアルバムを買うつもりです
実際に、私には、日本語版が既にあります。
後でこれらの2個のバージョンアルバムのフォトを表示するでしょう!

巨大な看板は福山雅治アルバムの広告を出します

巨大な看板は福山雅治アルバムの広告を出します


No comments:

Post a Comment